Dostupný pre spoluprácu     |    Dostupný pre spoluprácu     |    Dostupný pre spoluprácu     |    Dostupný pre spoluprácu     |    Dostupný pre spoluprácu     |    Dostupný pre spoluprácu     |    Dostupný pre spoluprácu     |    Dostupný pre spoluprácu     |    Dostupný pre spoluprácu     |    Dostupný pre spoluprácu     |    Dostupný pre spoluprácu     |    Dostupný pre spoluprácu     |

🎉🤝

6 tipov, ako zvýšiť dôveryhodnosť webu

Dôveryhodnosť webu je pre zákazníkov veľmi dôležitá. Vytvoril som zoznam 6 tipov, ako zvýšiť dôveryhodnosť vášho webu v očiach vašich zákazníkov.

1. Gramatika a pravopis ✒️

Správny pravopis, gramatika, štylistika či syntax sú pre dôveryhodnosť vášho webu absolútne kľúčové. Priveľké množstvo chýb môže v návštevníkovi webu vzbudiť pocit nedôvery k vašej značke. Weby, ktoré v návštevníkoch vzbudzujú pocit nedôvery, môžu dosahovať nižšie konverzie.

 

2. Sexy URL 🔎

Vaša web stránka potrebuje “čistú”, čitateľnú URL. Prečo je to dôležité?

  • čitateľná URL indikuje návštevníkovi predpokladaný obsah, ktorý môže čakať po jej rozkliknutí
  • čitateľná URL je dobrá pre SEO
  • nečitateľná “random” URL môže pôsobiť nedôveryhodne, prípadne až podozrivo

 

3. Logo Efekt 👀

Pridajte na váš web logá vašich partnerov, s ktorými spolupracujete:

  • Ste reštaurácia? Pridajte na web logo Tripadvisor, Wolt, Bolt, …
  • Ste digitálny tvorca? Pridajte na web logá softvérov, v ktorých pracujete.
  • Ste umelec? Pridajte na web logá galérií, v ktorých ste vystavovali.

 

Logá iných subjektov, s ktorými sa stotožňujete a spolupracujete pôsobia dôveryhodne, vaši návštevníci ich môžu poznať, možno až “vyžadovať”. (Moji klienti často hľadajú webdizajnéra, ktorý pracuje priamo vo WordPresse. Preto som umiestnil logo WordPressu na moju stránku.)

 

4. Vlastný Favicon 💡

Viete si predstaviť akúkoľvek mobilnú aplikáciu vo vašom telefóne bez ikonky? Pravdepodobne nie… Aj web stránky majú svoju ikonku, favicon. Favicon vizuálne komunikuje identitu vašej web stránky v prostredí internetu, odlišuje ju od ostatných webov. 

WordPress web stránky majú ako prednastavený favicon logo WordPressu. Existuje množstvo web stránok, ktoré majú ponechaný práve spomínaný prednastavený favicon, a teda pôsobia totožne. Zmeniť prednastavený favicon v nastaveniach WordPressu je veľmi jednoduché: Dashboard > Appearance > Customize > Site identity > Site icon.

 

Dôveryhodnosť vášho webu je dôležitá - 5. tip: Recenzie zákazníkov

5. Recenzie zákazníkov ⭐️

Recenzie zvyšujú vašu dôveryhodnosť v očiach návštevníkov webu, pretože demonštrujú, že za vašou značkou stoja vaši zákazníci. Naviac, samotné recenzie síce nemusia byť určujúci faktor pri predaji produktov alebo služieb, avšak návštevníci webu ich vo všeobecnosti obľubujú. Nechajte vyniknúť recenzie na vašom webe.

 

Dôveryhodnosť vášho webu je dôležitá - 6. tip: Video o vašej značke

6. Video o vašej značke 🎬

Ak disponujete videom o vašej značke, umiestnite ho na web. Prezentujte vás a vašu značku nie len v textovej, ale aj v obrazovej forme.

Ďalšie články

Ak chcete zistiť, čo zákazníci hľadajú na vašom e-shope, môžete prepojiť vyhľadávaciu lištu s Google Tag Manager (GTM) a Google Analytics (GA).
Pripravil som zoznam 8 super užitočných pluginov pre váš WooCommerce eshop.
Malý detail, akým je webová ikona favicon, môže výrazne prispieť k profesionalite a dôveryhodnosti vášho webu. Ako ju jednoducho a rýchlo zmeniť?
Vďaka tomuto jednoduchému nastaveniu umožníte návštevníkom webu, aby vás kontaktovali na WhatsAppe jediným kliknutím!
Potrebujete od zákazníkov vášho WooCommerce získať údaje IČO, DIČ & IČ DPH? Prečítajte si tento stručný návod.
Rýchlosť webu je dôležitý faktor, ktorý ovplyvňuje užívateľovu skúsenosť.